Ignorare comenzi Panglică
Salt la conținutul principal
 
Certificat ISO 9001:2015

Stimate client,

În scopul evaluării nivelului de satisfacţie al clienţilor săi, Autoritatea Navală Română pune la dispoziţia dumneavoastră chestionare on-line de evaluare, a căror completare poate fi făcută din orice locaţie. Prin această metodă, ANR. colectează date de la solicitanţii de servicii, de la colaboratori şi parteneri externi pentru toate serviciile prestate.

 

Vă rugăm să completaţi  Chestionarul de evaluare a satisfactiei clientilor.doc,indicând prestaţia efectuată de ANR pentru dumneavoastră, precum şi numărul chitanţei cu care a fost achitată aceasta, şi să îl remiteţi la adresa de e-mail relatiipublice@rna.ro.

 

În speranţa că veţi fi satisfăcuţi de serviciile noastre, vă mulţumim pentru atenţia acordată.

 

Drepturi de autor © 2014 ANR